نوشته شده توسط : worldmarketing

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید ، فقط حدود 45 درصد از اطلاعات اکثر مارک ها در واقع قابل استفاده هستند. بقیه "داده های تاریک" است. به عبارت دیگر ، این داده هایی است که نمی تواند برای گرفتن بینش برای تصمیم گیری واقعی مورد استفاده قرار گیرد.

ممکن است فکر کنید ، "خوب ، من فقط از آنچه مفید است استفاده می کنم." به نظر می رسد که این یک برنامه عالی است ، به جز این واقعیت که یافتن داده های "خوب" وقتی اکثر اطلاعات شما تاریک باشد ، بسیار دشوارتر است.

به همین دلیل است که تمرکز روی داده های بیش از حد همزمان منجر به فقدان داده های خاص و قابل استفاده می شود. هرچه اطلاعات بیشتری برای الک کردن داشته باشید ، یافتن آن سنگهای داده ای که باید تغییر واقعی در برند شما ایجاد کنند ، چالش برانگیزتر خواهد بود.

س isال این است که ، چگونه می توانید بفهمید کدام داده ها بینشی را به وجود می آورد و کدام یک فقط مجموعه شما را بهم ریخته است؟ بیایید در مورد آن صحبت کنیم

موثرترین منابع داده های بازاریابی استفاده شده کدامند؟
طبق تحقیقات اخیر ، با ارزش ترین داده ها معمولاً از تیم های فروش داخلی و تیم خدمات مشتری شما است. اینها مردانی هستند که به صورت روزانه یا هفتگی با مشتری ارتباط برقرار می کنند. آنها می دانند که چه می خواهند و در موقعیتی هستند که بتوانند داده های قابل استفاده را شناسایی کنند.

از طرف دیگر ، داده های شرکای کانال و فروشندگان ، تقریباً 50 درصد کارآیی کمتری دارند. چرا؟

آنها در واقع بخشی از مارک شما نیستند. آنها در مورد آنچه شما واقعاً نیاز دارید کمتر می دانند ، این بدان معناست که هنگام تلاش برای یافتن اطلاعات مفید ، آنها اساساً در تاریکی تاب می خورند.

اگر می خواهید داده ها را جمع آوری کنید (همانطور که باید) ، این نکات مفید را در ذهن داشته باشید:

نظرسنجی ها یک روش عالی برای انتخاب و انتخاب اطلاعاتی است که جمع آوری می کنید.
چارچوب زمانی را برای جمع آوری داده ها تنظیم کنید تا برای مدت طولانی زیاد جمع نشوید.
هر روش جمع آوری اطلاعات برای مارک خاص شما ضروری نیست.
توانایی تجزیه و تحلیل داده های خود به همان اندازه یادگیری جمع آوری آنها مهم است.
با رفتن به سال 2021 و بعد از آن ، توانایی جمع آوری داده ها فقط افزایش می یابد. به همین دلیل شما باید آنچه اکنون مهم است را تعیین کنید. از امروز تمرین جمع آوری داده های هوشمند را شروع کنید تا با نزدیک شدن به آینده بازاریابی دیجیتال ، هجوم داده های تاریک به خود خسته نشوید.

مشکل شماره 4: نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی
ممکن است فکر کنید که نگرانی بیشتر و محافظت از حریم خصوصی مصرف کننده بسیار زیاد است - و حق با شماست. بدیهی است که برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شخصی اقدامات بیشتری می خواهیم (و نیاز به آنها داریم).

اکنون افراد تحت قوانین دقیقتر محافظت از داده ها و تنظیم محتوا ، با نرم افزار ضد ردیابی در ارتباط هستند. مصرف کنندگان ایمن ترند ، اما در عین حال ، چیزهای زیادی در حال تغییر است.

از منظر بازاریابی دیجیتال ، تأکید بر اقدامات حریم خصوصی می تواند در نحوه تبلیغات ما تفاوت ایجاد کند. داده های تجاری احتمالاً در آینده کم خواهد شد زیرا افراد بیشتری فعالیت های خود را به صورت آنلاین پنهان می کنند.

به طور همزمان ، انتظارات تبلیغات شخصی و متناسب با نیازهای آنها افزایش می یابد. بنابراین ، بازاریابان دیجیتال چگونه می توانند (الف) قوانین و محدودیت های حریم خصوصی مصرف کننده را رعایت کنند در حالی که (ب) پیام رسانی را برای هر مصرف کننده شخصی می کنند؟

این مقداری معما است و با تغییر سیاست های حفظ حریم خصوصی ما به طور مداوم با آن کنار خواهیم آمد. پیشنهاد ما برای مدیریت تناقض؟ خوب ، ما چند تا داریم.

وقتی صحبت از مقررات داده می شود ، همه الزامات قانونی را درک کنید.
بر روی شخصی سازی تمرکز کنید که به نفع مصرف کننده است ، نه شما.
از داده ها برای افزایش تجارب مشتری به جای تبلیغات استفاده کنید.
هر زمان در استفاده از اطلاعات خصوصی اطمینان ندارید به مشاور حقوقی مراجعه کنید.
شاید از همه مهمتر ، با آخرین تغییرات در محدودیت های داده همراه باشید. شرکت های بزرگ بهترین وکلای روی کره زمین را دارند که در صورت مواجه شدن با شرایط چسبناک به آنها کمک می کنند - مارک های کوچک چنین نیستند. هنگام استفاده از اطلاعات خصوصی برای بازاریابی ، باید مراقب جریمه و مشکلات حقوقی باشید.

در پایان روز ، می خواهید به مخاطبان خود اطمینان دهید که با احترام و ایمن اطلاعات آنها را مدیریت می کنید. در انتهای دیگر طیف ، می خواهید تجربیات آنها را به اندازه کافی سفارشی کنید تا بتوانید آنها را به کار ببرید.

یافتن این تعادل یکی از دشوارترین کارها در آینده بازاریابی دیجیتال - و فراتر از آن خواهد بود.

مشکل شماره 5: سیستم عامل های اجتماعی بسیار زیادی برای انتخاب
در آخر ، بیایید نگاهی به این واقعیت بیندازیم که امروز تعداد زیادی سیستم عامل برای بازاریابان دیجیتال وجود دارد. در واقع ، ممکن است تعداد زیادی برای انتخاب وجود داشته باشد.

فیس بوک. توییتر. اینستاگرام Pinterest یوتیوب TikTok. وبلاگ Tumblr حد نصاب واتس اپ Reddit LinkedIn. همه این سیستم عامل ها در آینده بازاریابی دیجیتال جایگاهی دارند - اما این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک با اهداف نام تجاری شما مناسب تر باشد.

ما تحقیقات زیادی داریم که نشان دهنده قدرت سلطنتی فیس بوک به عنوان پر کاربردترین برنامه رسانه های اجتماعی است. با این حال ، این بدان معنی نیست که فیس بوک بهترین مکان برای اختصاص تمام دلارهای تبلیغاتی و انرژی شما است.

بسته به نوع نام تجاری و مخاطبان ، بهتر است چند سیستم عامل دیگر را برای پخش همه وجوه خود انتخاب کنید 

دور و بر.

موثرترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای درگیر شدن در حال رشد

اگرچه ممکن است فیس بوک بیشترین کاربر را داشته باشد ، اما نشان داده شده است که اینستاگرام بالاترین نرخ رشد تعامل را برای اکثر مارک ها دارد. جالب است که توییتر قدرتمندترین منبع برای مشاغل B2B است که می خواهند به سرعت اخبار را به اشتراک بگذارند. Pinterest برای هنرمندان و طراحان گرافیک که نیاز به یک بستر بصری دارند بسیار مفید است.

آنچه می خواهیم بگوییم این است که هیچ پلتفرمی در مورد بازاریابی دیجیتال پیروز نمی شود. هر کدام نقاط قوت خاص خود را دارند. آنچه باعث ایجاد مشکل می شود ، این است که مارک ها به جای غوطه وری در چند مورد سعی در استفاده از همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دارند.

همانطور که Agility PR دریافت ، بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در واقع می توانند به برند و وفاداری شما آسیب برسانند. بودجه و زمان بازاریابی خود را کره و سیستم عامل ها را نان بدانید. اگر سعی کنید بیش از حد بیش از حد قطعات را پهن کنید ، با نان کاملاً کره ای روبرو می شوید.

در طولانی مدت ، احتمالاً بهتر است چند سیستم عامل عالی رسانه های اجتماعی را انتخاب کنید تا به جای پریدن بر روی هر یک از برنامه های جدید که در فروشگاه app است ، از آنها استفاده کنید. این نکته به خصوص داشتن توجه به این نکته مهم است که ما به سمت آینده ای بازاریابی که اساساً بصورت آنلاین و در برنامه ها قرار دارد ، می رویم.

در نتیجه
اگر کارهای خود را به درستی انجام داده ایم ، به شما پیشنهاد زیادی داده ایم که با این مقاله در مورد آن فکر کنید. ما می بینیم که همه این موضوعات تهدیدهای واقعی است که برای بسیاری از بازاریاب های دیجیتال در آستانه قرار دارد و شما را تشویق می کنیم قبل از اینکه فرصتی برای مصالحه با نام تجاری شما داشته باشند ، شروع به بررسی آنها کنید.

COVID-19 ، تغییرات اجتماعی و استرس اقتصادی در حال حاضر برخی از این مشکلات را به کانون توجه قرار داده است. نام تجاری شما چگونه آنها را کنترل می کند و در آینده به طور متفاوتی چه خواهید کرد؟

 





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: